Opleiding weddingplanner MBO

Lijkt het je leuk om te beginnen met de opleiding weddingplanner mbo? Nea Weddingplannerschool leert je graag alle fijne kneepjes van het vak!
Tijdens de opleiding weddingplanner mbo wordt inhoudelijke leerstof gecombineerd met de vaardigheden van het ondernemerschap.
Ook maak je verschillende huiswerkopdrachten, en deze lever je uiteindelijk in.
Na het afronden deze opleiding ben je een professioneel weddingplanner.

Vrijblijvend contact opnemen

De afstudeerfase

Wanneer de theorie van de opleiding weddingplanner mbo is afgerond, gaat de student een stageperiode tegemoet.
Tijdens deze stageperiode zoekt de student een bruidspaar en begeleidt het paar samen met een mentor richting de grote dag.
Tijdens de stageperiode voert de student een aantal opdrachten uit voor het afstudeerproject.
Tot slot dient de student aan het einde van de opleiding een theoretisch examen af te leggen.
Wanneer alles wordt afgerond met een positief resultaat, is de student geslaagd.

Weddingplanner opleiding mbo

De weddingplanner opleiding mbo is een leuke en uitdagende opleiding voor ondernemende kandidaten.
Het niveau van de opleiding is geschikt voor zowel het mbo als het hbo.
Wanneer je de opleiding hebt afgerond heb je de volgende vaardigheden ontwikkeld:

• Leveranciers regelen die aansluiten bij de wensen en het budget;
  • Een draaiboek opstellen met daarin alle details over de grote dag;
  • Het bruidspaar ontzorgen en laten ontspannen rondom de voorbereidingen;
  • De trouwdag tot in de puntjes verzorgen met oog voor detail;
  • Het bruidspaar een onvergetelijke dag bezorgen.

Erkend leerbedrijf

Wanneer je de opleiding weddingplanner mbo zou gaan volgen bij Nea Weddingplannerschool, weet je zeker dat je goed zit.
Wij zijn namelijk aangesloten bij het CRKBO, wat betekent dat wij een licentie hebben om kort beroepsonderwijs te verzorgen.
Zie je het niet zitten om een hele opleiding te volgen? Kijk dan eens naar de
cursus wedding and event styling!
Daarnaast verzorgen wij ook verschillende
seminars voor (beginnende) ondernemers.

Open dagen

Wij vinden Weddingplanner zijn een prachtig beroep. Daarom nodigen we je graag uit op één van onze open dagen om ons te ontmoeten en de sfeer op onze locatie te proeven.
Tijdens de
open dag leggen we je meer uit over de opleiding weddingplanner mbo en kijken we samen naar welke opleiding het beste bij jou past!

Contact met Nea Weddingplannerschool

Jezelf inschrijven voor de opleiding kan via het formulier aan de zijkant van deze pagina.
Heb je vragen over de opleiding weddingplanner
mbo of over een andere opleiding?
Bijvoorbeeld over onze opleiding Party Planner? Neem dan gerust contact met ons op via de onderstaande knop.

Vrijblijvend contact opnemen